شرکت توربو دقیق آریا صنعت با کادری مجرب و متخصص در زمینه مهندسی معکوس و شبیه سازی مهندسی با بروزترین تجهیزات دیجیتایزرهای اپتیک ، اسکنر های سه بعدی و نرم افزار های تخصصی فعالیت خود را آغاز نمود.
هم اکنون با تمرکز بر حوزه مهندسی تولید، شرکت توربو دقیق آریا صنعت گام های جدیدی در ارائه خدمات اسکنر سه بعدی با کیفیت و دقت فوق العاده، مهندسی معکوس،نقشه کشی و نقشه برداری قطعات صنعتی، شبیه سازی مهندسی، کنترل کیفی و مشاوره در زمینه ساخت و تولید برداشته است.

خدمات ابعادبرداری با جدیدترین تجهیزات دیجیتایزر اپتیک دقت وکیفیت عالی و اندازه گیری بدون محدودیت در وزن و ابعاد قطعه با دستگاه منحصر

خدمات مهندسی معکوس

خدمات CMM پرتابل

شبیه سازی مهندسی با به روزترین نرم افزارهای دنیا

خدمات کنترل کیفی

ارائه فعالیت در زمینه مشاوره ساخت و همچنین عرضه خدمات در محل کارفرما.

فناوری های اسکن سه بعدی اجازه خلق اشیاء سه بعدی را به ما می دهند. با استفاده از اسکن سه بعدی شما قادر به گرفتن یک کپی دیجیتالی از اجسام فیزیکی دنیای واقعی خواهید بود. این دستگاه کلیه مشخصات هندسی و ابعادی را با دقت بالا به فرمت دیجیتالی تبدیل می کند که می تواند برای طراحی، توسعه، تجزیه، تحلیل، کنترل و یا مهندسی معکوس مورد استفاده قرار گیرد.

اسکن سه بعدی

فتوگرامتری

امروزه تجهیزات فتوگرامتری تحول شگرفی را در تهیه و بهنگام ­رسانی نقشه ­ها فراهم ساخته است به ­طوریکه کارایی و سرعت تهیه نقشه ­ها با استفاده از این سیستم چند برابر شده است. این تجهیز شامل یک دوربین عکسبرداری، رفرنس های کد گذاری شده و شاخص های مقیاس برای کنترل ابعادی موضوع با دقت میکرون میلیمتر جهت دیتا برداری از تجهیزات با ابعادی حدودا 5 متر، بدون محدودیت در وزن و شکل هندسی ... مورد استفاده قرار می گیرد.
​​​​​​​در این روش فرمت دیجیتالی تجهیزات به صورت نقاطی در فضا نمایش داده می شود. به عبارتی فتوگرامتری  نوعی CMM پرتابل است که قابلیت همگام سازی با اسکنر سه بعدی جهت افزایش دقت و کیفیت را دارا می باشد.